Kreatív Online - A Spice ügynökség elnyerte a Samsung CRM és lojalitáskezelési tenderét.

A Spice Communication ezentúl átveszi a Samsung online kommunikációs feladatait, beleértve a rendszeres hírlevelek megtervezését és kiküldését is. Ezen kívül a Samsung Members hűségprogram tagjai számára készült tartalmak létrehozásáért is ők felelnek majd.
Tavasszal a Samsung, mint a techipar egyik vezető szereplője, új kommunikációs ügynökséget választott a membership és CRM feladatok ellátására egy meghívásos tender keretében. Az átadás és az onboarding zökkenőmentesen zajlott, és most már a Samsung és a Spice összeszokott partnerként működik együtt, erősítve ezzel a közös céljaik elérését.
A tender során kulcsfontosságú szempontként jelent meg, hogy a csapat az éves kiemelt időszakok és új termékek bevezetése köré egy átfogó kommunikációs tervet dolgozzon ki. Ennek a tervnek jól kell illeszkednie a sokszínű eszközmátrixhoz. Az ügynökség feladata többek között hírlevelek, szerkesztett tartalmak, reklám bannerek, applikáción belüli üzenetek, jutalmak és a Members jutalomkampányok kidolgozása és kezelése is.
A folyamatos Members hűségkommunikáció mellett a Spice felelős a Samsung termékkampányainak CRM-kiterjesztéseinek kezeléséért is.
A Samsung Members program július hónapban büszkén köszöntötte 2 millióodik tagját, ami egy újabb mérföldkő a közösség életében. A program résztvevői különleges előnyöket élveznek, hiszen kiemelt figyelmet kapnak a vállalat kommunikációjában, folyamatos kedvezményekben részesülnek, és részt vehetnek exkluzív nyereményjátékokon is.