Globálisan problémák merülnek fel az Outlook működésével kapcsolatban.


Hétfő reggel nyolc órától a felhasználók világszerte különböző problémákat tapasztaltak a Microsoft szolgáltatásaival kapcsolatban. A legnagyobb gondot az Outlook webes levelező platform elérhetetlensége okozta, amely a hibajelentések több mint 80 százalékát tette ki - számolt be róla a Sky News.

A Microsoft az X platformján bejelentette, hogy jelenleg nyomozzák a problémát, amely az Exchange Online és a Microsoft Teams naptárfunkcióját is befolyásolja. Az Exchange Online egy professzionális kommunikációs megoldás, amely magában foglalja az elektronikus levelezést, a kapcsolódó felhőalapú szolgáltatásokat, valamint a cím- és naptárkezelési lehetőségeket.

A szolgáltatások működését naplózó Down Detector szerint hétfő reggeltől 8:40-től több mint 800 hibajelentés érkezett, 87 százalékában az elérhetetlen Outlook miatt. Hibákat jeleztek Franciaországból, Lengyelországból, Svédországból és az Egyesült Királyságból. Az európai felhasználók nagy számban értekeztek közösségi médiában arról, hogy nem érik el a munkavégzéshez szükséges szolgáltatásokat.

A Microsoft utóbb jelezte, hogy a hibát egy frissítés okozta, amit visszavontak és tovább vizsgálják a hiba orvoslásának lehetőségeit.

Related posts